مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-15سياسي

سیستان و بلوچستان جلوه گاه وحدت/آمریکادرآینده جهان منزوی خواهدبود


نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب گفت: منطقه سیستان و بلوچستان به عنوان جلوه گاه وحدت شناخته می شود و دشمنان نمی توانند و نخواهند توانست به اهداف خود برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدارد، توفیق شد تا با تدبیر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خدمت شما برسیم.

استکبار جهانی در اوج خشم و عصبانیت نسبت به انقلاب اسلامی است وی ادامه داد: این جلسه با چنین اجتماعی به نحوی میثاق دوباره با مقام معظم رهبری است، استکبار جهانی در اوج خشم و عصبانیت نسبت به انقلاب اسلامی ایران است و به فضل خداوند متعال گریبان استکبار جهانی و جاهلیت و آمریکای جهان خوار و صهیونیست های تبهکار را گرفته ایم و باور نمی کردند زمانی این چنین از ناحیه ملتی که روی او هیچ حسابی نمی کردند موجودیت شان به مخاطره بیفتد، آنها روزهای سختی دارند و قدرتشان رو به افول است.

نماینده رهبر معظم انقلاب افزود: در آینده جهان آمریکا منزوی است و جوانان آینده ساز ما باید به این فکر کنند که برای شرایط آینده جایگاه ایران اسلامی کجاست، باید نگاه تمدنی داشته باشیم و ایران باید در آینده تحولات جایگاه عظیمی داشته باشد.

وی بیان کرد: برای همین در ماجراهای اخیر دشمن توجه ویژه ای به جوانان و نوجوانان داشت و بحث حجاب را مطرح و دروغی را به نظام منتسب کرد، رسانه های دشمن ظرف 20 روز 17 هزار دروغ علیه نظام و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان جلوه گاه وحدت/آمریکادرآینده جهان منزوی خواهدبود

سیستان و بلوچستان جلوه گاه وحدت/آمریکادرآینده جهان منزوی خواهدبود