مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-15اقتصادي

ایران خودرو دیزل نیاز کشور به واردات اتوبوس و کامیون دست دوم را برطرف می کند


این شرکت ظرفیت تولید و تحویل سالانه پنج هزار و 850 دستگاه اتوبوس و میدل باس را دارد که با این ظرفیت بالای تولید داخل، - اخبار شرکت ها؛  داشته است.

  مدیرعامل ایران خودرو دیزل خطاب به وزیر کشور، تصریح کرد: تمام ظرفیت های مذکور عملیاتی بوده و نیازی به ایجاد زیرساخت ندارد و ما با افتخار در کنار شما هستیم و حتما از این اقدام بزرگ شما حمایت می کنیم.

وی با اشاره به این که به دلیل عدم تحویل اتوبوس شهری به ناوگان در طول یک دهه، زنجیره تامین قطعات با کاهش تیراژ و عدم تولید دچار آسیب شده بود و تاثیرات منفی در تیراژ، کیفیت و اشتغال گذاشته بود، گفت: با حضور شما در وزارت کشور، تحول بسیار خوبی رخ داده و خوش بین هستیم که ثمرات این تحولات را مردم خوب ما نیز می چشند.

  مدیرعامل ایران خودرو دیزل با بیان این که حدود 20 هزار دستگاه اتوبوس شهری و 20 هزار دستگاه ون نیازمند نوسازی است، بیان کرد: به دلیل حجم بالای جابه جایی مسافر در سطح کشور، حتی نیازمند افزایش ناوگان بیش از این تعداد نیز هستیم.

  وی با بیان این که طبق قرارداد با مجموعه وزارت کشور، متعهد به تحویل دو هزار و 500 دستگاه اتوبوس برای 18 ماه و پنج هزار دستگاه ون برای 14 ماه هستیم، گفت: نمونه نخست اتوبوس مورد تایید قرار گرفته و طبق قرارداد 500 دستگاه تا پایان ماه تحویل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران خودرو دیزل نیاز کشور به واردات اتوبوس و کامیون دست دوم را برطرف می کند

ایران خودرو دیزل نیاز کشور به واردات اتوبوس و کامیون دست دوم را برطرف می کند