مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 13:302022-11-15اجتماعي

معلمان روش های تحقیق میدانی و کتاب خانه ای را به دنش آموزان آموزش دهند


کتابدار پیشکسوت هرمزگانی با اشاره به نقش تأثیرگذار آموزش و پرورش، معلمان و مربیان در فرهنگ سازی فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، گفت: معلمان استفاده از کتاب و تحقیق کتابخانه ای و میدانی را به دانش آموزان آموزش دهند تا وقتی باید تحقیقی را آماده کنند، - ایسنا/هرمزگان کتابدار پیشکسوت هرمزگانی با اشاره به نقش تأثیرگذار آموزش و پرورش، معلمان و مربیان در فرهنگ سازی فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، گفت: معلمان استفاده از کتاب و تحقیق کتابخانه ای و میدانی را به دانش آموزان آموزش دهند تا وقتی باید تحقیقی را آماده کنند، تنها به جستجو در این اینترنت بسنده نکنند.

کبرا میرحسینی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: 26 سال است که به کار کتابداری مشغول هستم و در سال 84 در امتحانات کتابداری رتبه اول کشور را به دست آوردم.

وی افزود: زمانی که برای کنکور درس می خواندم به کتابخانه شهدا مراجعه می کردم و وقتی فعالیت کتابداران را می دیدم از کارشان و ارتباطی که با مردم برقرار می کردند لذت می بردم و از همان زمان به این شغل علاقه مند شدم.

من در دانشگاه در رشته جامعه شناسی تحصیل کردم و جذب نهاد کتابخانه های عمومی شدم.

میرحسینی ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتاب خوانی بیان کرد: این روز به مناسبت سالروز درگذشت علامه طباطبایی فیلسوف، فقیه و اسلام شناس ایرانی نام گذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان روش های تحقیق میدانی و کتاب خانه ای را به دنش آموزان آموزش دهند

معلمان روش های تحقیق میدانی و کتاب خانه ای را به دنش آموزان آموزش دهند