مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 13:252022-11-15اقتصادي

اصلاح یارانه ها، جامعه را به عدالت اقتصادی نزدیک تر کرد


معاون اول رییس جمهور که به قم سفر کرده است ، در دیدار با آیت الله العظمی نوری همدانی گزارشی از وضعیت کشور و عملکرد دولت ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور با تشریح وضعیت کشور در مقطع آغاز به کار دولت سیزدهم به تبیین اقدامات صورت گرفته برای اصلاح یارانه ها، تامین کالاهای اساسی، کاهش تورم، تولید مسکن، افزایش نرخ اشتغال ، رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم پرداخت.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به ظرفیت ها و امکانات کشور، گفت: سال گذشته 360 هزار میلیارد تومان یارانه پرداخت کردیم ولی برخی مردم از این یارانه ها بهره نمی بردند و این عادلانه نبود.

مخبر ادامه داد: امروز با عالادنه سازی یارانه ها هیچ خانواده ای نداریم که درآمد حداقلی را نداشته باشد.

معاون اول رییس جمهور تأکید کرد: در دولت تلاش می کنیم با افزایش سرانه ها، رونق سرمایه گذاری و همچنین توجه به اشتغال و مسکن به سرعت به جایگاه مناسب خودمان در منطقه و جهان برسیم.

مخبر با ابلاغ سلام رییس جمهور، از مراجع عظام به عنوان سرمایه معنوی نظام اسلامی یاد کرد و دعای خیر آنها را پشتوانه دولت مردمی دانست .

آیت الله العظمی نوری همدانی هم در این دیدار با قدردانی از تلاش ها و اقدامات دولت در توجه به رفع مشکلات کشور و مردم اظهار داشت: همه انسان ها دارای مسئولیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح یارانه ها، جامعه را به عدالت اقتصادی نزدیک تر کرد

اصلاح یارانه ها، جامعه را به عدالت اقتصادی نزدیک تر کرد