مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 13:202022-11-15اجتماعي

انجمن اولیا و مربیان مشارکت والدین در فرآیند تعلیم و تربیت را فراهم می کند


رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان گفت: انجمن اولیا و مربیان دانش آموزان استثنایی، گامی مؤثر در جهت ارتقای روحیه تعاون و فراهم سازی مشارکت والدین در فرآیند تعلیم و تربیت است.

- طالب محمدی، اظهار کرد: نقش آفرینی والدین، استفاده از ظرفیت های فکری، علمی، تخصصی و فنی آنان در مدارس و ایجاد یک ارتباط هدفمند، مستحکم و مداوم بین اولیای دانش آموزان و مدارس مهم است.

محمدی گفت: در سند تحول بنیادین ارکان فرآیند تربیت 4 اصل است و خانواده مهم ترین واولین این اصول است و دارای مهم ترین نقش در تربیت دانش آموزان است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان افزود: ضرورت ارتباط خانه و مدرسه برکسی پوشیده نیست و مورد توجه صاحب نظران تعلیم و تربیت و نظام های آموزشی در جهان است، اما کیفیت این ارتباط می تواند اثربخشی فرایند تربیت را به میزان قابل توجهی تحت تاثیر قرار دهد.

وی با تاکید براهمیت آموزش اولیای دانش آموزان با نیازهای ویژه تصریح کرد: اعضای خانواده به آموزش مستمر و پویا نیاز دارند و برای آموزش والدین لازم است در هر منطقه نیازهای آموزشی آنان به طور دقیق شناسایی و براساس آن برنامه آموزشی طراحی شود.

محمدی خاطرنشان کرد: تقویت نقش انجمن های اولیا و مربیان مدارس استثنایی از طریق جلب مشارکت و بهره مندی از توانایی اولیا با هدف ارتقای کیفی خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن اولیا و مربیان مشارکت والدین در فرآیند تعلیم و تربیت را فراهم می کند

انجمن اولیا و مربیان مشارکت والدین در فرآیند تعلیم و تربیت را فراهم می کند