مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 13:092022-11-15سياسي

فلسفه ایجاد مراجع نظارتی در قوه قضاییه/ کار هسته گزینش به حق الناس گره خورده است


فلسفه ایجاد تمامی مراجع نظارتی در دستگاه قضایی این است که مدیریت از با ارزش ترین سرمایه خود که همان نیروی انسانی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از رسانه و ارتباطات دادگستری کل استان تهران، علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران در نشست با کارشناسان و محققین هسته گزینش دادگستری که در مجتمع قضایی حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، محوریت انجام امورات در دستگاه قضایی را کادر قضایی و اداری ذکر کرد.

وی نیروی انسانی را سرمایه اصلی و اساسی قوه قضاییه دانست که خروجی عملکرد آن ها افزایش اعتماد اجتماعی و ارتقاء رضایت مندی جامعه نسبت به دستگاه قضایی را در پی خواهد داشت.

رییس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر این گزاره که سرمایه انسانی در عدلیه ایجادکننده و تقویت کننده سرمایه اجتماعی دستگاه قضایی در جامعه است، عنوان کرد: نیروی انسانی در عین حال این توانایی را دارد که اعتماد جامعه را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستگاه قضایی افزایش دهد.

احصاء صلاحیت های عمومی و تخصصی اشخاص بر عهده هسته گزینش است وی با اشاره به اینکه میزان اعتماد اجتماعی به دستگاه قضایی ارتباط مستقیمی با نحوه خدمت رسانی نیروی انسانی این دستگاه به مراجعان دارد، گفت: هسته گزینش یکی از ارکانی است که در احصاء و جذب نیروی انسانی متخصص، صالح و کارآمد در دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسفه ایجاد مراجع نظارتی در قوه قضاییه/ کار هسته گزینش به حق الناس گره خورده است

فلسفه ایجاد مراجع نظارتی در قوه قضاییه/ کار هسته گزینش به حق الناس گره خورده است