مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 13:022022-11-15سياسي

دشمن نقشه های فراوانی برای تجزیه ایران کشیده است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دشمن نقشه های فراوانی برای تجزیه ایران کشیده و امروز شرایط کشور شرایط خاصی است که قطعا با کمک خداوند از این شرایط نیز عبور خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربان علی دری نجف آبادی ظهر امروز در دیدار  با فرماندهان مرکز آموزش مالک اشتر ناجا اظهار کرد: دشمن نقشه های فراوانی برای تجزیه ایران کشیده و امروز شرایط کشور شرایط خاصی است که قطعا با کمک خداوند از این شرایط نیز عبور خواهیم کرد.

وی بر لزوم هوشیاری مردم و مسوولان در برابر توطئه های دشمنان تاکید کرد و افزود: با توجه به حوادث روزهای اخیر نیروهای انتظامی باید هوشیاری بیشتری به خرج دهند، دشمن انقلاب بی هویت است و به این بی هویتی خود می بالد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: منافقین، کومله ها، سلطنت طلب ها و لیدرهای ملاقات کننده با مکرون نقشه های فراوانی برای ایران کشیده اند و جای بسی تاسف است که در این مسیر برخی ایرانیان خارج نشین نیز با دشمن همراهی می کنند که این بسیار تلخ است.

دری گفت: در دوران شکل گیری اسلام و ابتدای جنگ جمل تنها طلحه و زبیر بودند و این افراد با حرکت به مکه و سپس بصره و با کمک پول های غارت شده توانستند از افراد جاهل 30 هزار نیرو فراهم کنند، در حال حاضر نیز دشمن تلاش می کند با دلار و وعده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن نقشه های فراوانی برای تجزیه ایران کشیده است

دشمن نقشه های فراوانی برای تجزیه ایران کشیده است