مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-15سياسي

پنج خط انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان در دست اقدام است


دولت موضوع پنج خط انتقال آب را از خلیج فارس و دریای عمان در دست اقدام دارد تا بتوان در استان هایی که با مشکل آب مواجه هستند، - مسائل را برطرف کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد مخبر پیش از ظهر سه شنبه در جریان سفر به قم در دیدار با آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گزارشی از وضعیت اقتصادی کشور و نواقص و کاستی ها در زمان آغاز بکار دولت سیزدهم ارائه کرد و گفت: امروز با تلاش های دولت سیزدهم بخشی از مشکلات مرتفع شده و سرمایه گذاری های گسترده ای در بخش های مختلف صورت گرفته است.

معاون اول رییس جمهور به تشریح اقدامات دولت در حوزه اشتغالزایی، ساخت مسکن، توسعه ترانزیت و طرح های آبرسانی اشاره و خاطرنشان کرد: 100 میلیارد دلار سرمایه گذاری از منابع داخلی و خارجی در بخش های مختلف انجام شده و برنامه ریزی خوبی برای واگذاری زمین به مردم علاوه بر طرح های احداث مسکن در دست اقدام قرار دارد.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به برنامه های دولت برای تأمین آب مورد نیاز برخی استان ها خاطر نشان کرد: دولت موضوع پنج خط انتقال آب را از خلیج فارس و دریای عمان در دست اقدام دارد تا بتوان در استان هایی که با مشکل آب مواجه هستند، مسائل را برطرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج خط انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان در دست اقدام است

پنج خط انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان در دست اقدام است