مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 12:402022-11-15سياسي

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس: وزارت جهاد کشاورزی مجدداً مرتکب اشتباه شد


سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت جهاد کشاورزی به جای حمایت از کشاورزان با تصمیمات نابجا و بخشنامه ها اقدام به نابودی کشاورزان و سربازان تولید کرده است.

- سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس: وزارت جهاد کشاورزی مجدداً مرتکب اشتباه شد سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت جهاد کشاورزی به جای حمایت از کشاورزان با تصمیمات نابجا و بخشنامه ها اقدام به نابودی کشاورزان و سربازان تولید کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ذبیح الله اعظمی نماینده جیرفت و عنبر آباد و سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس در جلسه روز سه شنبه 24 آبان 1401 مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی به جای حمایت از کشاورزان با تصمیمات نابجا و بخشنامه ها اقدام به نابودی کشاورزان و سربازان تولید کرده است.

وی افزود: معاون توسعه بازرگانی وزارتخانه اقدام به صدور بخشنامه ای برای ممانعت از صدور پیاز به میزان 120 درصد، سیب زمینی 70 درصد و گوجه فرنگی غیر گلخانه ای 100 درصد کرده است؛ این برای دومین مرتبه است که وزارت جهاد کشاورزی مرتکب چنین اشتباهی می شود؛ این اقدام بر خلاف مصوبه مجلس یعنی بند (ش) تبصره (8) بودجه 1401 است؛ طبق قانون باید از 6 ماه قبل این موضوع به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس: وزارت جهاد کشاورزی مجدداً مرتکب اشتباه شد

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس: وزارت جهاد کشاورزی مجدداً مرتکب اشتباه شد