مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 12:352022-11-15اقتصادي

پلیس تهران: دستگیری 48 اخلال گر در بازار ارز


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توانست با اشراف اطلاعاتی، اقدامات عملیاتی خود در راستای بی اثر کردن توطئه های دشمن را به سرانجام برساند به گونه ای که با اجرای طرح مبارزه با اخلالگران و تامین کنندگان اهداف تروریسم .

- رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توانست با اشراف اطلاعاتی، اقدامات عملیاتی خود در راستای بی اثر کردن توطئه های دشمن را به سرانجام برساند به گونه ای که با اجرای طرح مبارزه با اخلالگران و تامین کنندگان اهداف تروریسم اقتصادی از دوازدهم تا بیست و سوم آبان ماه، 48 نفر از اخلالگران ارزی توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی، دستگیر شدند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری 48 اخلالگر بازار ارز در اجرای اجرای طرح دستگیری دلالان و برهم زنندگان نظم این بازار خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ هدایت بهرامی با اشاره به اهمیت نوسان قیمت ارز و تاثیر آن بر ساختار کلی اقتصاد، گفت: از آنجا که دشمنان و معاندان همواره به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی بوده و در این مسیر نیز از افراد فرصت طلب، سودجو و طماع نیز استفاده می کنند، اجرای طرح دستگیری دلالان و برهم زنندگان نظم بازار ارز در دستورکار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس تهران: دستگیری 48 اخلال گر در بازار ارز

پلیس تهران: دستگیری 48 اخلال گر در بازار ارز