مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 12:202022-11-15سياسي

تروریسم اقتصادی؛ تهدیدی نوظهور برای توسعه پایدار


رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به تروریسم اقتصادی به عنوان تهدیدی نوظهور برای توسعه پایدار گفت: علیرغم چنین فشارهای غیرقانونی، ایران گام های مهمی در تبدیل راه توسعه خود به مسیری پایدار برداشته است.

- رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به تروریسم اقتصادی به عنوان تهدیدی نوظهور برای توسعه پایدار گفت: علیرغم چنین فشارهای غیرقانونی، ایران گام های مهمی در تبدیل راه توسعه خود به مسیری پایدار برداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،علی سلاجقه امروز در اجلاس جهانی تغییرات اقلیمی (COP27) که در شرم الشیخ مصر در حال برگزاری است، ضمن تشکر از مردم و دولت جمهوری مصر برای میزبانی کاپ 27 کنوانسیون تغییرات آب و هوا در شهر شرم الشیخ و مهمان نوازی نسبت به هیئت اعزامی از ایران، سی امین سالگرد کنوانسیون چارچوبی تغییرات آب و هوا را گرامی داشت و اظهار کرد: تغییرات اقلیمی چالشی با پیامدهای جدی برای همه کشورهای سراسر جهان است.

انعطاف پذیری برای کشورهای در حال توسعه کلید موفقیت در زمینه های عمده ای مانند کاهش، سازگاری و ظرفیت سازی است.

وی افزود: یادآوری اصول کنوانسیون به ویژه مسئولیت ها و قابلیت های متداول اما متمایز (CBRD) و مسئولیت های تاریخی کشورهای توسعه یافته بسیار مهم است و تاکید می کند که ما به مسئولیت مشترک در قبال ظرفیت ها و قابلیت های مشترک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروریسم اقتصادی؛ تهدیدی نوظهور برای توسعه پایدار

تروریسم اقتصادی؛ تهدیدی نوظهور برای توسعه پایدار