مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 12:152022-11-15سياسي

نماینده بابل: قرارگاهی جهت رصد همه اقدامات در حال انجام دشمن شکل بگیرد


نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی به رییس مجلس پیشنهاد داد تا قرارگاهی جهت رصد همه اقدامات در حال انجام دشمن شکل بگیرد.

- نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی به رییس مجلس پیشنهاد داد تا قرارگاهی جهت رصد همه اقدامات در حال انجام دشمن شکل بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی سعادتی بیشه سری نماینده بابل و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه روز سه شنبه شنبه 24 آبان 1401 مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار کرد: مردم مطلع هستند که حوادثی که امروز اتفاق افتاد، بسیار مهم بوده و با توجه با جایگاهی که مجلس دارد، ما نمایندگان برای دفاع از قانون اساسی و نگهبانی از حریم اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی سوگند یاد کرده ایم.

وی افزود: بر همین اساس با توجه به اینکه در حال جهاد همه جانبه هستیم، به ریاست محترم مجلس پیشنهاد می کنم که قرارگاهی شکل بگیرد تا بتوانیم همه اقداماتی که دشمن امروز در حال انجام است را رصد کنیم و با تشکیل این قرارگاه چند موضوع را در دستور کار قرار دهیم.

این نماینده مجلس گفت: با توجه به اینکه متاسفانه شاهدیم که در کنگره آمریکا هر روز یک قانون علیه جمهوری اسلامی ایران صادر می شود و همچنین فرانسه، آلمان و اینترنشنال ها امروز حوادثی رت ایجاد کردند، وزارت خارجه و سایر وزارتخانه ها باید پای کار بیایند و اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده بابل: قرارگاهی جهت رصد همه اقدامات در حال انجام دشمن شکل بگیرد

نماینده بابل: قرارگاهی جهت رصد همه اقدامات در حال انجام دشمن شکل بگیرد