مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 12:152022-11-15فرهنگي

کارگاه یک روزه طراحی و نقاشی در بیجار برگزار شد


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: کارگاه یک روزه نقاشی و طراحی استاد دکتر فردین صادق ایوبی به همت حوزه هنری در گالری مهر پردیس سینمایی آزادی شهرستان بیجار برگزار شد.

- امین مرادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کارگاه تئوری و عملی طراحی و نقاشی در دو نوبت صبح و بعدازظهر با حضور 50 هنرجوی طراحی و نقاشی توسط حوزه هنری شهرستان بیجار دوشنبه 23 آبان 1401 در محل گالری مهر پردیس سینما آزادی بیجار برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه استاد فردین صادق ایوبی از اساتید برجسته استان در نشست 3 ساعته به صورت تئوری روند شکل گیری هنر طراحی و نقاشی را تشریح و این هنر را در استان مورد بررسی قرار دادند.

مرادی خاطرنشان کرد: این استاد دانشگاه و برگزیده دوسالانه نقاشی جهان اسلام در یک جلسه 4 ساعته و به صورت کارگاهی به آموزش طراحی پرداختند و نکات لازم را به هنرجویان آموزش دادند.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان اظهار کرد: استاد صادق ایوبی همچنین با بازدید از نمایشگاه آثار تجسمی 8 بانوی هنرمند بیجاری با حضور صاحبان آثار به نقد و بررسی آثار به نمایش گذاشته شده پرداخت.

در حاشیه این کارگاه، احمد رضا قاسمی فرماندار شهرستان بیجار با قدردانی از حوزه هنری استان در حمایت از توسعه فرهنگ و هنر از استقبال بسیار خوب هنرجویان از این کارگاه و حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه یک روزه طراحی و نقاشی در بیجار برگزار شد

کارگاه یک روزه طراحی و نقاشی در بیجار برگزار شد