مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 12:102022-11-15اقتصادي

مطالبات دامداران استان سمنان وصول نشد/ آغاز پرواربندی با دست خالی


دولت با خرید تضمینی دام بنا بر حمایت از دامداران استان سمنان داشت اما عدم وصول مطالبات یا اختصاص نهاده های دامی، سبب بروز مشکلات عدیده برای این قشر شده است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: دامداری یکی از مهمترین مزیت های اقتصادی استان سمنان است اما در سال های اخیر، خشکسالی، کمبود نهاده های دامی، تلاطم های اقتصادی و عدم صرفه اقتصادی سبب شده تا دامداران با مشکلات عدیده روبرو شوند.

دولت اما برای رفع مشکلات دامداران طرح تأمین نهاده های دامی و تهاتر با خوراک دام را ارائه کرد طرحی که پایه و اساس آن حمایت از دامداران بود تا بتوانند نقدینگی مورد نیاز برای تأمین خوراک دام خودشان را از طریق فروش دام مازاد تأمین کنند.

تیرماه امسال بود که نخستین دام ها از سوی مباشران دولتی جهاد کشاورزی استان سمنان، خرید تضمینی شد و دامداران را بسیار امیدوار کرد که بتوانند برای تأمین خوراک مورد نیاز دام هایشان، پولی را دریافت کنند اما چهار ماه از آن تاریخ می گذرد و هنوز ریالی به حساب دامداران واریز نشده است.

دولت پولی نداده است دولت در این طرح قرار بود که دام مازاد دامداران را خریداری و ما به ازای آن را نهاده های دامی برای پروار بندی دام بدهد و از سوی دیگر نهادهای دامی مورد نیاز پرواربندی را تأمین و پول آن را به صورت دامدار کارت بعد از فروش دام پروا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات دامداران استان سمنان وصول نشد/ آغاز پرواربندی با دست خالی

مطالبات دامداران استان سمنان وصول نشد/ آغاز پرواربندی با دست خالی