مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 12:052022-11-15اقتصادي

تخلیه و بارگیری 2.6 میلیون تن کالا در بندر شهید بهشتی


مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از تخلیه و بارگیری دو میلیون و 600 هزار تن کالا در بندر شهید بهشتی و آماده شدن زیرساخت های جذب کانتینر یخچالی در بندر چابهار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، قاسم عسکری نسب اقدامات انجام شده طی هشت ماهه اخیر در بنادر این استان را تشریح کرد و گفت: از ابتدای سال 1401 تا 21 آبان ماه، در بندر شهید بهشتی استان سیستان و بلوچستان بالغ بر دو میلیون و 600 هزار تن تخلیه و بارگیری انجام شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد شش درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: در این راستا یک میلیون و 600 هزار تن تخلیه و بارگیری غیر نفتی و مابقی در حوزه نفتی انجام شده است.

عسکری نسب با بیان اینکه در حوزه کانتینر نیز گام های خوبی برداشته شده است، عنوان کرد: سیاست سازمان بنادر و دریانوردی بر این است بندر شهید بهشتی را به تجهیزات تخلیه و بارگیری کانتینر تجهیز کند که بخشی از آن آماده بهره برداری است.

وی با تاکید بر اینکه زیرساخت های جذب کانتینر یخچالی نیز آماده است، خاطرنشان کرد: تاکنون با تجهیزات فعلی بالغ بر سه هزار TEU(واحد شمارش کانتینر) در بندر چابهار بارگیری انجام شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در حوزه کالای اساسی نیز بندر چابهار در حال خدمات رسانی در حوزه جنوب و جنوب شرق کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه و بارگیری 2.6 میلیون تن کالا در بندر شهید بهشتی

تخلیه و بارگیری 2.6 میلیون تن کالا در بندر شهید بهشتی