مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 11:302022-11-15اقتصادي

تزریق 500 اتوبوس شهری به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور


از ابتدای دولت سیزدهم قرارداد تولید 4500 اتوبوس جهت ورود به ناوگان حمل و نقل شهری از سوی وزارت کشور با شرکت های تولید کننده داخلی امضاء شده که در 10 سال اخیر بی سابقه بوده و پیش بینی می شود تا پایان سال 1500 دستگاه به شهرداری ها واگذار شود که امروز نیز 500 دستگاه .

- از ابتدای دولت سیزدهم قرارداد تولید 4500 اتوبوس جهت ورود به ناوگان حمل و نقل شهری از سوی وزارت کشور با شرکت های تولید کننده داخلی امضاء شده که در 10 سال اخیر بی سابقه بوده و پیش بینی می شود تا پایان سال 1500 دستگاه به شهرداری ها واگذار شود که امروز نیز 500 دستگاه اتوبوس برای تحویل به شهرداری ها به وزارت کشور واگذار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد وحیدی در آیین واگذاری 500 دستگاه اتوبوس شهری از سوی وزارت کشور به ناوگان حمل ونقل عمومی شهری گفت: تولید، قلب تپنده اقتصاد کشور است و اقتصاد بدون تولید اقتصادی مرده است.

در حقیقت تولید به تحقیقات شکل می دهد و تحقیق نیز حاصل یک حرکت است که ظرفیت های علمی خوب را در کشور ایجاد می کند و به تبع آن نیز مراکز علمی و دانشگاه ها جان می گیرند.

وی افزود: در این زنجیره اگر نگاه کنیم موضوع از علم و دانش و تحقیق شروع می شود و نهایتا محصول و ایده آن پس از طراحی توسط افراد زیادی ساخته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 500 اتوبوس شهری به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور

تزریق 500 اتوبوس شهری به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور