مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 11:202022-11-15سياسي

تشکیل کارگروهی برای ارزیابی مدارس تهران


شهردار تهران از تشکیل کارگروهی به منظور ارزیابی اراضی مدارس تهران خبر داد و گفت: نظر به اینکه عمدتا مدارس تهران فرسوده هستند، مقرر شد بررسی های لازم پیرامون این موضوع انجام گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا زاکانی در آیین امضای 5 تفاهم نامه برای ساخت 150 هزار واحد مسکونی گفت: از ابتدای ورود توجه ما بر این بود که نسبت به همه چیز در شهر تهران مسئول هستیم.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: ما کارگزار نظامی هستیم که با تکیه بر اسلام، تبعیت از رهبری امامین انقلاب و با حضور گسترده و ایثار و فداکاری مردم جلو آمده است.

وی با اشاره به تلاش همه جانبه دشمنان علیه ایران اسلامی اظهار کرد: همه شیاطین جمع شدند و تجربه های خود را تجمیع کردند اما مردم با دشمن همراهی نکرد که نشان از عظمت انقلاب اسلامی دارد.

زاکانی با اشاره به عظمت مردم و ایستادگی آنها عنوان کرد: شأن نظام اسلامی و مشروعیت آن به اسلام است و مردم سالاری دینی از متن دین بیرون کشیده شد.

شهردار تهران تصریح کرد: امروز مردم و کشور در فشار هستند که بخشی به جهت فشار مستقیم کمبود مسکن است و نگاهی حاکم بوده که سعی داشته تهران را گران اداره کند.

وی عنوان کرد: حاصل این نگاه نادرست سبب شد که مسکن بلای جان مردم شود و 51 درصد مردم در تهران اجاره نشین هستند که نه اجاره ها کنترل می شود و نه قیمت ملک حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروهی برای ارزیابی مدارس تهران

تشکیل کارگروهی برای ارزیابی مدارس تهران