مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 10:452022-11-15سياسي

اگر دموکرات ها اکثریت مجلس را از دست بدهند، سرنوشت نانسی پلوسی چه می شود؟


نانسی پلوسی به آینده نامعلوم سیاسی خود چشم دوخته است.

حدود یک هفته پس از آغاز نمایش اقتدار حزب او در انتخابات میان دوره ای که صاحب نظران واشنگتن و مخصوصا محافظه کاران را غافلگیر کرد، - نانسی پلوسی به آینده نامعلوم سیاسی خود چشم دوخته است.

حدود یک هفته پس از آغاز نمایش اقتدار حزب او در انتخابات میان دوره ای که صاحب نظران واشنگتن و مخصوصا محافظه کاران را غافلگیر کرد، دموکرات ها در پی اطمینان یافتن از آینده خود پس از پیروزی در نوادا و آریزونا و به دست آوردن اکثریت در سنای ایالات متحده، حالا آماده اند آن را به مجلس نمایندگان نیز بسط بدهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ایندیپندنت، اما هنوز تکلیف اکثریت مجلس نمایندگان ایالات متحده مشخص نیست و نانسی پلوسی، سخنگوی مجلس (رییس مجلس) منتظر است ببیند با فرا رسیدن ژانویه و برگزاری مراسم تحلیف اعضای جدید کنگره و آغاز به کار آنان، به او چه نقشی داده خواهد شد.

اگر حزب او دست بالا را داشته باشد، بر خلاف درخواست برخی اعضای جوان تر این حزب مبنی بر اینکه نسل جدید قدرت را دست بگیرد، به احتمال زیاد، بار دیگر او رییس مجلس خواهد شد.

اما اگر جمهوری خواهان حتی با اختلاف یک کرسی اکثریت را به دست بیاورند، او با تبدیل شدن حزبش به اقلیت، این جایگاه را از دست می دهد و بسیار محتوم است که همین مسئله سرنوشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر دموکرات ها اکثریت مجلس را از دست بدهند، سرنوشت نانسی پلوسی چه می شود؟

اگر دموکرات ها اکثریت مجلس را از دست بدهند، سرنوشت نانسی پلوسی چه می شود؟