مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 10:352022-11-15بين الملل

قطعنامه پرداخت غرامت جنگی توسط روسیه، بیانگر شکست کامل غرب است


معاون نماینده روسیه در سازمان ملل در واکنش به تصویب قطعنامه پرداخت غرامت جنگی به اوکراین توسط روسیه، نتایج رأی گیری درباره این قطعنامه را شکست کامل برای غرب قلمداد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، دیمیتری پولیانسکی معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد، اعلام کرد که بیش از نیمی از کشورهای عضو از پیش نویس قطعنامه پرداخت غرامت جنگی به اوکراین توسط روسیه حمایت نکردند و این یک شکست برای کسانی است که نظام مبتنی بر قوانین را ترویج می کنند.

این دیپلمات روس در کانال تلگرامی خود در واکنش به تصویب قطعنامه پرداخت غرامت جنگی به اوکراین توسط روسیه تأکید کرد: بیش از نیمی از اعضای سازمان ملل متحد علیرغم فشارها، باج گیری ها و زورگویی ها از پیش نویس قطعنامه غربی ها حمایت نکردند.

آنها در طول بحث، مسائل بی طرفانه زیادی شنیدند که سعی کردند جلوی آن را بگیرند ولی موفق نشدند.

پولیانسکی تصریح کرد: در مجموع، این یک شکست برای کسانی است که نظام مبتنی بر قوانین را بر کل جهان تحمیل می کنند، البته آنها نمی خواهند این شکست را بپذیرند.

اما ما از آن اطلاع داریم.

این خبر در حالی است که کنستانتین کوساچف نایب رییس شورای فدراسیون روسیه گفت: تصمیم مجمع عمومی سازمان ملل متحد در مورد جبران خسارات وارده به کی یف، از لحاظ قانونی بی اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعنامه پرداخت غرامت جنگی توسط روسیه، بیانگر شکست کامل غرب است

قطعنامه پرداخت غرامت جنگی توسط روسیه، بیانگر شکست کامل غرب است