مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-15اجتماعي

ترافیک صبحگاهی 24 آبان در پایتخت چگونه بود؟


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی صبحگاهی پایتخت را شرح داد.

- سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت وگو با ایسنا گفت: با رصدی که از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه های پایتخت در صبح سه شنبه 24 آبان ماه 1401 صورت گرفت، شاهد شروع ترافیک صبحگاهی و حجم بالای ترددها در سطح معابر شهر تهران بودیم.

شریفی ادامه داد : در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت از جنت آباد ، در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید حکیم از شهید ستاری ، در مسیر غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل الله از جناح ترافیک پرحجم بود.

شریفی افزود: در مسیر شرق به غرب بزرگراه صدر از نوبنیاد، در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی از قبل از پل شهید صیاد شیرازی ، در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهیدچمران در مقطع بزرگراه های شهید حکیم تا شهید همت، در مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید زین الدین از بزرگراه امام علی (ع) ، در مسیر شرق به غرب بزرگراه بابایی از بزرگراه امام علی (ع)، در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام(ره) از گلاب و در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از گلشن دوست شاهد بار ترافیکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک صبحگاهی 24 آبان در پایتخت چگونه بود؟

ترافیک صبحگاهی 24 آبان در پایتخت چگونه بود؟