مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-15اقتصادي

مرکز اسناد یزد نیازمند ساختمانی مجهز و هوشمند است


مدیرکل مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد با بیان این که در حال حاضر بالغ بر 7 میلیون برگ سند در مخزن مرکز اسناد نگهداری می شود و گفت: مرکز اسناد و کتابخانه ملی یزد نیازمند ساختمان مجهز و هوشمند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سعید زارع پیش از ظهر امروز در اولین نشست خبری سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان در دوره جدید، اظهار کرد: اطلاع رسانی برای جمع آوری اسناد رسمی که به دلایل مختلف در اختیار مردم است از جمله وظایف اصحاب رسانه در قابل اسناد ملی استان یزد است.

وی با بیان این که در حال حاضر بالغ بر هفت میلیون هفتصد برگ سند در مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد نگهداری می شود، افزود: جایگاه مرکز اسناد مرکز استفاده از تجارت گذشته برای افزایش بهره وری است.

مدیرکل سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد، جمع آوری اسناد انقالی را از دیگر مسیرهای ورودی خزانه مرکز اسناد است، گفت: در حال حاضر 22 سازمان بزرگ استان یزد در مرکز اسناد نگهداری می شود.

زارع نظام حاکم بر مرکز اسناد را ارجاع دانست و بیان کرد: سازمان اسناد و کتابخانه ملی در حال ارائه خدمات پژوهشی و علمی به پژوهشگران حوزه های مختلف استان و کشور است.

وی با بیان این که متأسفانه تاکنون آن طور که باید جایگاه مرکز اسناد برای اقشار مختلف جامعه تبیین نشده است، تصریح کرد: این سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز اسناد یزد نیازمند ساختمانی مجهز و هوشمند است

مرکز اسناد یزد نیازمند ساختمانی مجهز و هوشمند است