مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-15سياسي

عباس: صلح و ثبات با احقاق حقوق ملت فلسطین برقرار می شود


رییس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که صلح و ثبات از طریق به رسمیت شناختن حقوق ملت فلسطین و در رأس آن تشکیل کشور مستقل به پایتختی قدس شرقی ممکن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین به مناسبت سی و چهارمین سالروز صدور سند استقلال فلسطین گفت: ملت فلسطین امروز به رغم تمام جنایت های اشغالگران به آرمان های ملی پایبند است چراکه به عادلانه بودن مسئله خود ایمان دارد.

اشغال یک روزی به پایان می رسد.

محمود عباس گفت: بیانیه استقلال که یاسر عرفات، رییس فقید تشکیلات خودگردان فلسطین در مقابل شورای ملی فلسطین در الجزایر آن را اعلام کرد نقطه عطف مهم و سرنوشت سازی در تاریخ مسئله فلسطین است و راه را برای مرحله جدیدی از مبارزه باز کرد که پایه و اساس آن قبول قطعنامه های بین المللی و ورود فلسطین به سازمان ملل به عنوان شریک اصلی جامعه بین المللی است.

وی گفت: به لطف فداکاری هایی که در راه حمایت از حقوق مشروعمان صورت گرفت بیش از 140 کشور فلسطین را به رسمیت شناختند و فلسطین به ده ها نهاد بین المللی پیوست.

ملت فلسطین از زمان امضای معاهده شوم بالفور مبارزه خود را آغاز کرد و هرگز از حقوق ملی خود دست نخواهد کشید و آرمان های خود را که موجب قربانی شدن هزاران تن از فرماندهان و جوانان ما شد، تا زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس: صلح و ثبات با احقاق حقوق ملت فلسطین برقرار می شود

عباس: صلح و ثبات با احقاق حقوق ملت فلسطین برقرار می شود