مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-15سياسي

حکم سبز قاضی خواف برای معدن متخلف


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خواف گفت: قاضی دادگاه کیفری خواف مدیرعامل یکی از معادن پلاسری خواف را به جهت آلودگی محیط زیست و به مخاطره انداختن سلامت عمومی مجرم شناخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خواف، سعید شفیعیان اظهار کرد: پس از صدور اخطاریه های قانونی و مهلت اعطایی جهت رفع مشکلات زیست محیطی و در پی شکایت اداره حفاظت محیط زیست از یکی از معادن پلاسری خواف، مدیرعامل معدن مذکور به شش ماه حبس تعزیری محکوم شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خواف افزود: قاضی با تعلیق دوساله مجازات حبس مدیرعامل شرکت مذکور و در اجرای آیین نامه مجازات اسلامی رای به رفع آلودگی در حوزه برداشت مواد معدنی داده و علاوه بر کاشت گونه های مرتعی به انجام خدمت رایگان برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد از طریق در اختیار قرار دادن ادوات معدنی نظیر کامیون و لودر وی را مکلف کرده است.

شفیعیان با بیان این خبر از واحدهای صنعتی و معدنی خواست نسبت به انجام تعهد ایجاد فضای سبز و احیای محدوده های برداشت شده با توجه به فصول مرطوب سال اقدام کنند.

لازم به ذکر است مجموعه کانسارهای سنگان در وسعتی به طول بیش از 20 کیلومتر و عرضی حدود 10 کیلومتر، به تنهایی 30 درصد ذخایر سنگ آهن کشور را تشکیل داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم سبز قاضی خواف برای معدن متخلف

حکم سبز قاضی خواف برای معدن متخلف