مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-15سياسي

فاقد مسکن بودن 1000 مددجوی کمیته امداد استان کرمان


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه 1000 خانوار تحت حمایت کمیته امداد در شهر کرمان فاقد مسکن هستند در ادامه از شهرداری و شورای شهر کرمان درخواست کرد: - در بحث تأمین زمین جهت ساخت مسکن برای این خانواده ها با این نهاد همکاری کنند.

ناصر عسکری نژاد در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر کرمان ضمن ارائه گزارش شش ماهه از فعالیت ها و برنامه های این نهاد در حوزه های مختلف گفت: امیدواریم با همراهی و همکاری شهرداری و شورای شهر بتوانیم در جهت ارائه خدمت مطلوب به جامعه هدف که بهترین خلق و به توصیه امام راحل صاحبان اصلی این نظام و انقلاب هستند ارائه دهیم.

او بابیان اینکه سرلوحه کار ما کار میدانی و حضور در بین مردم و در کنار مردم بودن بر اساس توصیه مقام معظم رهبری و سیاست های دولت محرومان است در ادامه به ملاقات مردمی با خانواده های نیازمند اشاره کرد و افزود: علاوه بر دیدار و ملاقات مردمی که صبح روزهای یکشنبه برای این کار اختصاص داده ایم هر هفته عصر و شب روزهای یکشنبه از منازل سه تا چهار مورد از افرادی که به این نهاد مراجعه و مشکلات خاص دارند سرکشی و به مشکلات آن ها رسیدگی می کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بازدید به صورت هفتگی از منازل مددجویان را جزء اولویت های کاری خود عنوان کرد و افزود: یکی از برنامه های اصلی این نهاد توانمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاقد مسکن بودن 1000 مددجوی کمیته امداد استان کرمان

فاقد مسکن بودن 1000 مددجوی کمیته امداد استان کرمان