مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-15سياسي

جمهوری اسلامی حرم است؛ ایران سوریه نیست!


شماره 234 ماهنامه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی فکه با مقالات و گفتگوهایی با عناوین «جمهوری اسلامی حرم است» و «ایران سوریه نیست» منتشر شد و روی پیشخان آمد.

- شماره 234 ماهنامه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی فکه با مقالات و گفتگوهایی با عناوین جمهوری اسلامی حرم است و ایران سوریه نیست منتشر شد و روی پیشخان آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شماره 234 ماهنامه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی فکه به تازگی منتشر شده و روی پیشخان مطبوعات آمده است.

در این شماره از نشریه یادداشت هایی با عناوینی همچون پسران و دختران سرزمین علی حسین پور، به مدد شیرحلب به قلم زهرا عابدی، چه فرصت هایی که می روند به قلم زهره علی عسگری، من یک ایرانی ام؛ آگاه، شجاع، بالنده به قلم فتح الله نادعلی منتشر شده است.

در بخش روادید، قسمت 57 داستان انقلاب با عنوان اولین شهید محراب؛ ترور آیت الله قاضی طباطبایی نوشته محمد گرشاسبی و قسمت 15 توطئه و مقاومت با عنوان توهم یا واقعیتی چهل ساله با محوریت واکاوی و تبیین برخی از چالش های ملت و نظام از آغاز تا کنون به قلم فتح الله نادعلی منتشر شده است.

مطالبی با عناوینی همچون جمهوری اسلامی حرم است به قلم حسین نامور و عزیزان من، فرزندان من به قلم فاطمه افضلی، ایران سوریه نیست با محوریت روند تحلیلی اغتشاش های سال 1401 و تفاوت آن با اغتشاش های گذشته به قلم سیدمجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی حرم است؛ ایران سوریه نیست!

جمهوری اسلامی حرم است؛ ایران سوریه نیست!