مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 10:052022-11-15اقتصادي

دانش بنیان های بخش کشاورزی نمایشگاه برگزار می کنند


رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: پنجمین «نمایشگاه جامع و بین المللی ماشین آلات، تجهیزات و ادوات کشاورزی، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری و صنعت گلخانه سازی» از یکم تا چهارم آذرماه در محل دایمی نمایشگاه بین المللی استان با حضور 65 شرکت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین برزگر صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: توسعه کشاورزی مستلزم به وجود آوردن شرایطی مناسب برای وقوع آن است تا فرصت های مطلوب در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: پی افکندن زیر بناهای فیزیکی مناسب، به وجود آوردن و تاسیس زیر بناهای اجتماعی لازم برای تقویت کشاورزی و تعیین قیمت های مناسب جهت محصولات کشاورزی از جمله این شرایط است.

وی ادامه داد: نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، تجهیزات و ادوات کشاورزی، نهاده ها، سیستم های نوین آبیاری و صنعت گلخانه سازی نقش ارزنده و مهمی در تبادل اطلاعات فنی- بازرگانی و آشنایی صاحبان صنایع و پژوهشگران و دست اندرکاران با آخرین دستاوردهای صنعتی و فناوری روز جهان و تاثیر بی نظیر آن بر رشد و توسعه کشاورزی و اقتصادی کشور و استان ایفا می کند.

  برزگر بیان داشت: توسعه بخش کشاورزی با تمامی ویژگی ها و پیچیدگی های مترتب به آن فرآیندی نیست که در کوتاه مدت و بدون تدوین و اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش بنیان های بخش کشاورزی نمایشگاه برگزار می کنند

دانش بنیان های بخش کشاورزی نمایشگاه برگزار می کنند