مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 09:402022-11-15اقتصادي

افزایش آب بها هیچ ارتباطی با ورود آب سد طالقان به شبکه آبرسانی آبیک ندارد


مدیر آبفای شهرستان آبیک علت کدورت و تغییر رنگ آب شرب در برخی از نقاط شهر آبیک را تشریح کرد و گفت: افزایش آب بها هیچ ارتباطی با ورود آب سد طالقان به شبکه آبرسانی شهر آبیک ندارد.

- اسماعیل رحیمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: تعرفه های آب بها کشوری است و در دفترچه تعرفه کل کشور، ضرایب هر شهر مشخص شده است.

وی افزود: عدد مصرف الگوی آب در شهر آبیک 14 است و زمانی که مصرف آب بیش از این عدد الگو باشد به صورت تصاعدی، ضریب آب بها می خورد  و تعرفه آب بها افزایش می یابد.

مدیر آبفای شهرستان آبیک ادامه داد: افزایش تعرفه آب بها هیچ ارتباطی به مصرف آب سد طالقان ندارد و اینکه استفاده از آب این سد سبب افزایش آب بها شده، چنین موضوعی اصلا صحت ندارد و الگوی مصرف باید رعایت و در مصرف آب باید صرفه جویی کرد تا با عبور از میزان استاندارد الگوی مصرف، افزایش ضریب آب بها نخورد.

رحیمی در خصوص علت کدر شدن و تغییر رنگ آب در برخی از نقاط شهر آبیک بیان کرد: حجم زیادی از شکستگی لوله های شبکه آبرسانی وجود دارد که شبکه آبرسانی از حالت طبیعی خارج می شود و ترمیم شبکه در دستور کار قرار می گیرد و انجام می شود.

وی شست و شوی شبکه آبرسانی را برنامه سالانه و طبق دستورالعمل مهندسی شرکت آب و فاضلاب دانست و با اشاره به اجرای این مهم در شهر آبیک افزود: شبکه آبرسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آب بها هیچ ارتباطی با ورود آب سد طالقان به شبکه آبرسانی آبیک ندارد

افزایش آب بها هیچ ارتباطی با ورود آب سد طالقان به شبکه آبرسانی آبیک ندارد