مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 09:352022-11-15ورزشي

تکواندو قهرمانی جهان / شروع خوب ایران با مدال برنز برخورداری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی جهان از عصر روز گذشته(دوشنبه - 23 آبان ماه) با حضور 755 تکواندوکار از 120 کشور جهان در سالن «متروپلیتن» شهر گوادالاخارا مکزیک آغاز شد و مهران برخورداری تنها نماینده ایران .

- در نخستین روز از بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی جهان، مهران برخورداری نماینده وزن 80- کیلوگرم آقایان ایران به مدال برنز رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی جهان از عصر روز گذشته(دوشنبه - 23 آبان ماه) با حضور 755 تکواندوکار از 120 کشور جهان در سالن متروپلیتن شهر گوادالاخارا مکزیک آغاز شد و مهران برخورداری تنها نماینده ایران در روز نخست به مدال برنز دست یافت.

مهران برخورداری در رقابت های وزن 80- کیلوگرم در دور نخست به مصاف داویس تورناد از کانادا رفت و حریف خود را در 2 راند و با نتایج 7 بر صفر و 8 بر 4 شکست داد.

او در دور دوم به مصاف مویسس هرناندز رفت و در این مبارزه نیز 2 بر صفر و با نتایج 3 بر یک و 3 بر 2 پیروز شد.

نماینده کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی با شوخرات سالائف از ازبکستان مبارزه کرد و در 2 راند با نتایج مشابه 3 بر یک به پیروزی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکواندو قهرمانی جهان / شروع خوب ایران با مدال برنز برخورداری

تکواندو قهرمانی جهان / شروع خوب ایران با مدال برنز برخورداری