مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 09:302022-11-15سياسي

شهید احمد جعفری نیا؛ نامه ای برای مادر!


شهید احمد جعفری نیا در وصیت نامه اش نوشت: مادرم شما در به ثمر رسیدن این فرزندان تان سهم به سزایی داشتید و من تا به حال نتوانستم این خدمت شما را جبران کنم ان شاالله اگر پیروز شدم و به لقا الله پیوستم در آن دنیا زحمات شما را جبران خواهم کرد.

- شهید احمد جعفری نیا اولین شهید از خانواده ی شهیدان احمد، علی و محمد جعفری نیا است که در چهارم بهمن 1343 شهر مذهبی قم دیده به جهانی گشود.

دوران ابتدایی را در مدرسه رشدیه و دوران راهنمایی را در مدرسه 17 شهریور گذراند بعد از آن وارد دبیرستان آیت الله کاشانی شد که این دوران از زندگی احمد مصادف با آغاز طلیعه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) شد و احمد نیز به مبارزه علیه رژیم پهلوی پرداخت و در راه استقرار حکومت اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

احمد جعفری نیا با شرکت در تظاهرات و پخش اعلامیه های امام کوشش فراوان می کرد و مدام خشم و انزجار خود را نسبت به حکومت پهلوی اعلام می داشت.

در دوران مدرسه که هیچگونه آزادی در مدرسه وجود نداشت دانش آموزان را بسیج می کرد و با شعارهای کوبنده علیه رژیم منفور پهلوی مخالفت خود را ابراز می کرد.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، خط امام را برای محصلین تشریح می کرد و با معلمان و دانش آموزان به بحث می پرداخت و با صبوری و آرامش پاسخ همه را می داد و از انحرافات ذهنی دانش آموزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید احمد جعفری نیا؛ نامه ای برای مادر!

شهید احمد جعفری نیا؛ نامه ای برای مادر!