مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 09:252022-11-15سياسي

فعالیت شرکت های دانش بنیان برای شکستن حصار تحریم است


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: در شرایط کنونی برای شکست تحریم های دشمنان، حرکت به سوی تولید و خدمات شرکت های دانش بنیان را هدفگذاری کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیف الله اسداللهی صبح سه شنبه در مراسم برگزاری رویداد تانا در استان البرز اظهار داشت: در شرایط کنونی برای شکست تحریم های دشمنان، حرکت به سوی تولید و خدمات شرکت های دانش بنیان هدفگذاری کرده ایم.

وی بیان کرد: امروز پایه اقتصاد کشور بر مبنای کشاورزی شکل گرفته است و استان البرز نیز استانی کشاورز محور است بنابراین باید تقاضا در این بخش از سمت پارک علم و فناوری هرچه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز تصریح کرد: در بحث امنیت غذایی باید شرکت های خصوصی و نهادهای دولتی که سال ها تجربه و مطالعه با استفاده از ظرفیت های علمی و اساتید داشتند، پای کار بیایند.

اسداللهی بیان داشت: در استان البرز با توجه به ظرفیت های کشاورزی برای توسعه بذر و نهال در جهت هدف تبدیل دانش به ثروت می توان اقدامات مؤثر داشت.

وی اضافه کرد: امروز ارتباط صنعت و دانشگاه باید به صورت هرچه جدی تر مورد توجه قرار گیرد در این راستا شاهد اقدامات مناسبی از سوی پارک علم و فناوری بودیم اما باید همچنان نیاز سنجی ها و مطالعات لازم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت شرکت های دانش بنیان برای شکستن حصار تحریم است

فعالیت شرکت های دانش بنیان برای شکستن حصار تحریم است