مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 09:002022-11-15سياسي

تسهیلات ازدواج و جوانی جمعیت به 11 هزار زوج مازندرانی پرداخت شد


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از پرداخت هزار و 490 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج به 10 هزار و 800 زوج استان در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی صبح سه شنبه در جلسه هم اندیشی با سمن های مازندران افزود: این تسهیلات در اختیار 10 هزارو 800 زوج مازندرانی قرار گرفت ودر اجرای سیاست جوانی جمعیت در این مدت 327 میلیارد تومان تسهیلات برای فرزند آوری به زوج های مازندرانی پرداخت شد.

وی با اشاره به نقش ممتاز سمن ها در مقابله با سیاه نمایی های دشمنان علیه کشورمان افزود: دشمنان در صدد هستند با سیاه نمایی والقای وجود بن بست در کشور اذهان مردم بویژه جوانان ما را گروگان بگیرند.

وی با تجلیل از نقش شایسته سمن ها در گره گشایی از مشکلات کشور یادآور شد: سمن ها در حوزه های تخصصی با گره گشایی از مشکلات و انتقال تجربیات به مسئولان دولت را در تحقق پروژه نشاط اجتماعی یاری می رسانند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران فعالان سمن ها را عناصری فرهیخته، ایثارگر و دارای فضیلت نام برد وافزود: سمن ها با کوشش وصف ناپذیر در عرصه امیدبخشی به جامعه پروژه سیاه نمایی دستاوردهای ارزشمند انقلاب را ناکام گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات ازدواج و جوانی جمعیت به 11 هزار زوج مازندرانی پرداخت شد

تسهیلات ازدواج و جوانی جمعیت به 11 هزار زوج مازندرانی پرداخت شد