مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 08:552022-11-15دانش

برگزاری سلسله کارگاه های آموزشی حقوق کسب و کار در قم


سلسله کارگاه های آموزشی حقوق کسب و کار به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی به همت مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم با همکاری مرکز رشد فناوری های همگرا دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم و پارک علم و فناوری استان قم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم حقوق قراردادها، حقوق کار و تامین اجتماعی، حقوق مالکیت فکری و حقوق شرکت ها و اسناد تجاری عناوین کارگاه های آموزشی این سلسله کارگاه است.

اصول کلی قراردادها، قراردادهای فضای مجازی و الکترونیک، قرارداد مشارکت، قرارداد هم بنیان گذاران و قرارداد فروش محورهای کارگاه آموزشی حقوق قراردادها است که دکتر محمد حسین مرادی دانش آموخته دکتری تخصصی حقوق بین الملل مطالب آن را ارائه می ‎دهد.

همچنین روابط کار و کارگر، انواع قراردادهای کار، پرداخت حقوق و دستمزد، انواع قرارداد پرسنل، بیمه پرسنل و مسئولیت مدنی کارفرما محورهای ورکشاپ آموزشی کار و تامین اجتماعی است که مطالب آن بصورت مشترک توسط محمد حسین مرادی و محمد حسین اله دادی دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی ارائه می شود.

در کارگاه آموزشی حقوق مالکیت فکری نیز محمد حسین مرادی مباحثی از جمله علامت تجاری و حقوق مربوطه، نشان جغرافیایی و حقوق مربوطه، طرح صنعتی و حقوق مربوطه، ثبت اختراع و حقوق مربوطه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سلسله کارگاه های آموزشی حقوق کسب و کار در قم

برگزاری سلسله کارگاه های آموزشی حقوق کسب و کار در قم