مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 08:512022-11-15اقتصادي

بومی سازی محصولات صنعت تایر در آذربایجان شرقی/ تولید لاستیک هواپیما در تبریز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، صابر پرنیان صبح امروز در حاشیه بازدید از مجموعه صنعتی کن تایر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این مجموعه صنعتی علاوه بر تولید روکش تایر به روش گرم و سرد، انواع آمیزه های لاستیکی و مواد میانی برای تولید تایر به روش سرد را نیز تولید می شود.

وی ادامه داد: محصول مواد میانی برای تولید تایر در سال 90 از اروپا و آسیای شرقی وارد کشور می شد ولی اکنون به همت مهندسان و فعالان این صنعت این محصول به طور کامل در این مجموعه بومی سازی شده و با کیفیت محصولات اروپایی برابری می کند.

پرنیان با اشاره به هزینه بالای واردات محصولات تایر به کشور ادامه داد: در حال حاضر این محصولات به شرکت های ایرانی فعال در این صنعت عرضه می شود و با توجه به بی نیازی از واردات از خروج ارز از کشور جلوگیری شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: این مجموعه اولین و بزرگترین شرکت تولیدکننده در خاورمیانه است که قادر به تولید محصولات میانی و ارایه تکنولوژی به شرکت های فعال در این صنعت است.

پرنیان افزود: تمام محصولات واسطه ای و میانی مرتبط با صنعت روکش در این مجموعه تولید می شود.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از شرکت های فعال در صنعت لاستیک ادامه داد: شرکت های تولیدکننده تایر با مشکلاتی مانند قیمت تمام شده، قیمت مواد اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی محصولات صنعت تایر در آذربایجان شرقی/ تولید لاستیک هواپیما در تبریز

بومی سازی محصولات صنعت تایر در آذربایجان شرقی/ تولید لاستیک هواپیما در تبریز