مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 08:452022-11-15اقتصادي

بهسازی شبکه برق 120 روستای دیواندره/ تبدیل تمامی شبکه روستایی به کابل خودنگهدار


مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره گفت: شبکه برق 120 روستای دیواندره به طور کامل بهسازی شده است و تا پایان بهمن ماه سال جاری شبکه توزیه برق تمام روستاهای این شهرستان به کابل خود نگهدار تبدیل می شود.

- عطاالله میرزایی مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره در گفت وگو با خبرنگار فارس در دیواندره اظهار کرد: 187 روستای این شهرستان به شبکه سراسری برق متصل هستند که تاکنون شبکه برق 120روستا به طور کامل بهسازی شده و حداکثر تا پایان بهمن ماه سال جاری، تمامی روستاهای زیرپوشش این مدیریت بهسازی واصلاح می شوند.

مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره گفت: در فاز اول طرح بزرگ  تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار  که در خردادماه سال گذشته به اتمام رسید، 100 درصد شبکه شهری معادل 55 کیلومتر شبکه، به کابل خودنگهدار تبدیل شد و اکنون این طرح در روستاهای دیواندره با سرعت بیشتری در دست اقدام و پیگیری است.

میرزایی با بیان اینکه امسال بالغ بر10 کیلومتر شبکه جدید به مجموعه شبکه فشار ضعیف شهرستان ذیواندره اضافه شده است، اظهار داشت: با اجرای طرح ساماندهی شبکه برق درروستاها، شبکه برق بالغ بر 18 هزار مشترک روستایی به طورکامل پایدار شد.

وی افزود: در ادامه اقدامات انجام شده و در کمتر از یک ماه، شبکه برق از نوع سیم مسی در روستاهای شاقلعه، قاچیان، پشت تنگ، حسین آبادمران و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی شبکه برق 120 روستای دیواندره/ تبدیل تمامی شبکه روستایی به کابل خودنگهدار

بهسازی شبکه برق 120 روستای دیواندره/ تبدیل تمامی شبکه روستایی به کابل خودنگهدار