مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 08:302022-11-15سياسي

محتوای بسته «خرسندساز» در شهرداری


معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تهران جزییات بسته خرسندساز کارکنان شهرداری را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همایش فصلی مدیران شهرداری برگزار و از بسته خرسندساز کارکنان شهرداری تهران با حضور شهردار تهران و رییس شورای شهر رونمایی شد.

مجید باقری معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران در این همایش درباره محتوای بسته خرسندساز کارکنان شهرداری تهران اظهار کرد: مبنای طراحی بسته بر اساس نگرش سنجی بوده و به زودبازده بودن محورهای این بسته توجه جدی داشتیم.

وی افزود: وعده یک رخداد جدی در حوزه منابع انسانی با عنوان چهارشنبه های همدلی و اتحاد را به مثابه پشتیبانی از شنبه های امید و افتخار داریم چرا که باید تحول درون زا در شهرداری را به درون خانواده های شهرداری ببریم و از این هفته هر چهارشنبه یک رخدادی درباره کارکنان شهرداری انجام می شود تا زمینه ایجاد خدمت بهتر به مردم توسط کارکنان شهرداری شود و رونمایی از نمایشگاه کارکنان اولین رخداد این برنامه است.

محور شماره 1: زوار ؛ تشرف به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) باقری در تشریح محورها و محتوای این بسته با بیان اینکه این بسته 14 محور دارد، ادامه داد: نخستین محور آن، زوار است که شامل تشرف به بارگاه امام رضا (ع) می شود و طی سه سال همه کارکنان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محتوای بسته «خرسندساز» در شهرداری

محتوای بسته «خرسندساز» در شهرداری