مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 08:302022-11-15سياسي

شهید سیدمحسن حسینی: مملکت را از وابستگی اقتصادی نجات دهید


شهید سیدمحسن حسینی در وصیت نامه خود آورده است: سفارشی هم به کارگران عزیز دارم که شما هم با تولید و کار بیشترتان در سنگر کارخانه به خودکفایی کشور کمک کرده و مملکت ما را از وابستگی اقتصادی نجات دهید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، شهید سیدمحسن حسینی قورتانی فرزند سید محمود در سال 1347 در شهر مقدس قم دیده به جهان گشود.

او در تاریخ 9 مردادماه 1361 از طریق بسیج شهرستان قم به جبهه جنوب اعزام و در مورخه 11 آبان ماه 1361 در منطقه عین خوش به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

در ادامه وصیت نامه این شهید والامقام را می خوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون / هرگز کشته شدگان در راه خدا را مردگان مپندارید بلکه آنان زنده اند و نزد خدا روزی می خورند.

با درود و سلام فراوان بر امام زمان (عج) و نایب برحقش امام خمینی و درود بر شهیدان به خون غلطیده جبهه های نبرد حق علیه باطل.

اکنون که اینجانب سیدمحسن حسینی عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل می باشم وصیتی به امت قهرمان و شهیدپرور ایران و خانواده ام دارم.

اکنون به جبهه هایی می روم که هر دم با خون شهیدی تزیین شده و جبهه هایی که با چشم و دل می توان خدا را دید و جبهه هایی که آغشته به خون پاک جوانان است و ما باید راه این شهیدان را ادامه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سیدمحسن حسینی: مملکت را از وابستگی اقتصادی نجات دهید

شهید سیدمحسن حسینی: مملکت را از وابستگی اقتصادی نجات دهید