مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 08:152022-11-15ورزشي

درخشش تیم والیبال بانوان قزوین در لیگ دسته اول کشور


نایب رییس هیات والیبال استان قزوین از چهار برد و یک باخت تیم والیبال بانوان این استان در مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان در تبریز و صعود به مرحله بعدی خبر داد.

- فاطمه غفوری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در مسابقات والیبال بانوان لیگ دسته یک قهرمانی کشور  تیم والیبال بانوان استان قزوین با سه تیم از آذربایجان شرقی و دو تیم از استان البرز هم گروه بود و پنج بازی انجام داد.

وی در خصوص نتایج بازی های تیم بخشنده موتور(باشگاه قهرمانی) قزوین بیان کرد: تیم آوین البرز توانست با کسب امتیاز 3 بر یک و شکست تیم بخشنده موتور قزوین (قهرمانی)، برد را از آن خودش کند.

وی افزود: سپس در ادامه بازی ها، تیم والیبال بانوان موتور قزوین(قهرمانی) سه بر یک تیم درین البرز را شکست داد و توانست با کسب سه بر هیچ، بر تیم پرواز تبریز غلبه کند و برد شیرین را نصیب خود کند.

نایب رییس هیات والیبال استان قزوین ادامه داد: همچنین تیم بخشنده موتور قزوین (قهرمانی) با کسب 3 امتیاز تیم منافی تبریز را مغلوب کرد و تیم آریا ترکان مراغه هم امتیازی کسب نکرد و با 3 امتیاز تیم بخشنده موتور قزوین (قهرمانی) قزوین شکست خورد.

غفوری اضافه کرد: تیم بخشنده موتور قزوین در رده دوم گروه B به دور بعدی راه یافت که اواخر آبان ماه مسابقات در استان البرز برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش تیم والیبال بانوان قزوین در لیگ دسته اول کشور

درخشش تیم والیبال بانوان قزوین در لیگ دسته اول کشور