مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 08:102022-11-15اقتصادي

اجرای بیش از 250 پروژه گردشگری در گیلان


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به اینکه 250 پروژه گردشگری در استان در دست احداث است، گفت: نخستین موزه خوراک شناسی کشور در رشت راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ولی جهانی شامگاه دوشنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با اشاره به آغاز به کار نخستین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری در گیلان گفت: این نمایشگاه از 23 آبان در رشت افتتاح شده و اختتامیه آن نیز 26 آبان در تالار مرکزی برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان با بیان اینکه 250 پروژه با اعتبار 4 هزار و 700 میلیارد تومان در بخش گردشگری در حال احداث است، افزود: در صورت اتمام این پروژه ها حدود پنج هزار شغل جدید در استان گیلان ایجاد می شود.

جهانی به فعالیت بیش از 13 هزار نفر در حوزه گردشگری در گیلان اشاره و اضافه کرد: این تعداد افراد در بخش های مختلف نظیر هتل ها، اقامتگاه های گردشگری، بوم گردی ها و شرکت های گردشگری مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به ورود 52 میلیون نفر مسافر به استان در شش ماهه نخست امسال تصریح کرد: طی یکسال اخیر، 100 واحد اقامتگاه بوم گردی با ایجاد اشتغال برای 450 نفر در گیلان راه اندازی شد.

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری گیلان ادامه داد: بیش از 70 پروژه گردشگری با اعتبار 1,200 میلیارد تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 250 پروژه گردشگری در گیلان

اجرای بیش از 250 پروژه گردشگری در گیلان