مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 07:502022-11-15ورزشي

میزبانی مدافع قهرمانی بدمینتون از شاهرودی ها/ میلاد تبریز در چند قدمی هتریک


تیم میلاد تبریز در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور میزبان شهرداری شاهرود خواهد بود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی تیم میلاد تبریز در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور میزبان شهرداری شاهرود خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم میلاد تبریز در چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ برتر بدمینتون بانوان باشگاه های کشور از ساعت 14 روز پنجشنبه، 26 آبان در آکادمی بین المللی بدمینتون تبریز میزبان تیم شهرداری شاهرود خواهد بود.

مدافع عنوان قهرمانی در هفته گذشته در مشهد با گذشتن از سد شهید فخار به روند پیروزی های متوالی خود تداوم بخشید، شاگردان رقیه جوادی اکنون بیش از پیش به سومین قهرمانی متوالی در لیگ برتر امیدواراند و در هفتمین ایستگاه رقابت ها از شاهرودی هایی میزبانی خواهند کرد، که در هفته گذشته در رشت نماینده گیلان را با شکست روبه رو کرده اند.

تبریزی ها با ارائه عملکردی درخشان، هر پنج مسابقه خود در فصل جاری رقابت ها را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و به دنبال کسب سومین قهرمانی پی درپی در رقابت های لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور هستند.

این دومین میزبانی نماینده آذربایجان شرقی در فصل جاری رقابت ها به حساب می آید، تبریزی ها پیش از این هفته نخست مسابقات میهمان خود شهید فخار مشهد را با شکست بدرقه کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی مدافع قهرمانی بدمینتون از شاهرودی ها/ میلاد تبریز در چند قدمی هتریک

میزبانی مدافع قهرمانی بدمینتون از شاهرودی ها/ میلاد تبریز در چند قدمی هتریک