مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 07:102022-11-15ورزشي

برخورداری به مدال برنز جهان بسنده کرد


اولین نماینده ایران در روز نخست رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان در مرحله نیمه نهایی نتیجه را به حریف کره ای واگذار کرد و به نشان برنز دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی جهان عصر دوشنبه به وقت تهران با مبارزات اوزان 80- کیلوگرم مردان و 57- کیلوگرم زنان آغاز شد که تیم ایران تنها مهران برخورداری را در بخش مردان داشت.

وی در وزن 80+ کیلوگرم که 46 تکواندوکار حضور دارند دور نخست داویش تورناد از کانادا را دو راند و با نتایج 7 بر صفر و 8 بر 4 شکست داد و در ادامه مقابل مویسس هرناندز نفر سوم دوره مسابقات جهانی در دو راند با نتایج 3 بر یک و 3 بر 2 به پیروزی دست یافت.

برخورداری در مبارزه سوم شوخرات سالائف ازبکستانی را که پیش از این دو بار در بازی های بین المللی تهران و کشورهای اسلامی به او باخته رود را 2 بر صفر و مشابه 3 بر صفر از پیش رو برداشت.

تکواندوکار قزوینی کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی برابر آزبایار آلتانگریل از مغولستان 2 بر یک صاحب برتری شد و با صعود به نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.

نماینده کشورمان راند اول را 3 بر صفر به سود خود خاتمه داد، اما در راند دوم 6 بر یک نتیجه را به رقیب بلند قامت خود واگذار کرد و در راند سوم با پیروزی 7 بر 4 راهی دیدار نیمه نهایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری به مدال برنز جهان بسنده کرد

برخورداری به مدال برنز جهان بسنده کرد