مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 06:552022-11-15سياسي

250 هزار نفر از جشنواره اقوام ایران زمین بازدید کردند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: تحلیل و بررسی سامانه پیامکی مستقر در جشنواره نشان می دهد آمار دقیق و رسمی بازدیدکنندگان با احتساب تمامی اپراتورهای تلفن همراه 250 هزار نفر است.

- محمد جواد ساوری در گفتگو با ایسنا پیرامون برگزاری موفق جشنواره اقوام ایران زمین به میزبانی استان گلستان اظهار کرد: خوشبختانه پانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین با مشارکت تمامی دستگاه های اجرایی، لشکری و کشوری بدون حاشیه برگزار شد.

وی ادامه داد: جشنواره اقوام در برهه ای از زمان برگزار شد که دشمنان با تمام توان به دنبال جلوه دادن ایرانِ ناامن و سوءاستفاده از فضای اخیر کشور است با این وجود با تلاش بی منت دستگاه های امنیتی و نظارتی و سربازان گمنام برگزاری پانزدهمین جشنواره اقوام ایران زمین برای ایجاد نشاط اجتماعی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان به میزان بازدید از جشنواره اقوام گلستان اشاره کرد و افزود: شرکت مخابرات گلستان در پانزدهمین دوره از جشنواره طرحی نو در انداخته و سامانه پیامکی در محل برگزاری جشنواره مستقر کرد که براساس آن به هر تلفن وارد شده به جشنواره پیامک ارسال می شد تا در نهایت میزان بازدید از جشنواره اقوام مشخص شود البته اگر فردی پنج بار در جشنواره حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 هزار نفر از جشنواره اقوام ایران زمین بازدید کردند

250 هزار نفر از جشنواره اقوام ایران زمین بازدید کردند