مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 00:202022-11-14سياسي

چهار هزار دانش آموز قمی مهمان یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس می شوند


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم از برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت خبرداد و گفت: در قالب این اردوها بیش از چهار هزار دانش آموز از نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس بازدید خواهند کرد.

- علی اکبر شفیعی شب گذشته در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، در حاشیه یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، این نمایشگاه را به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی در راستای کنگره شهدای ملی استان قم دانست و اظهار کرد: این نمایشگاه کتاب به همت سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان قم در حال برگزاری است و ترویج فرهنگ کتاب خوانی میان اقشار مختلف به ویژه دانش آموزان را دنبال می کند.

وی از اختصاص بن های خرید کتاب به دانش آموزان خبرداد و تصریح کرد: به محض ورود دانش آموزان به نمایشگاه از طرف سردار موحد فرمانده سپاه استان قم به هر دانش آموز 50 هزارتومان بن خرید کتاب هدیه داده می شود و علاوه بر آن بین 20 تا 30 درصد تخفیف از ناشران گرفته شده است تا دانش آموزان بتوانند به راحتی کتاب مورد علاقه خود را تهیه کنند.

شفیعی با بیان اینکه امید دادن به جوانان نسبت به آینده از تاکیدات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب است، اظهار کرد: امید وجود دارد، اما امید به آینده باید در بین دانش آموزان تقویت و افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار هزار دانش آموز قمی مهمان یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس می شوند

چهار هزار دانش آموز قمی مهمان یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس می شوند