مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 23:402022-11-14سياسي

حضور ایثارگران در دستگاههای اجرایی یک ظرفیت گرانقدر است


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی حضور ایثارگران را در دستگاههای اجرایی یک ظرفیت گرانقدر برای جامعه و مجموعه دولت دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، جعفر ذوالفقاری در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران آذربایجان غربی، اظهار کرد: از ظرفیت حضور ایثارگران در دستگاههای اجرایی، می توان برای رفع مسائل و مشکلات مختلف جامعه در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی ، عمرانی استفاده کرد.

وی ایثارگری را یک انتخاب آگاهانه در راه رضای خدا و خدمت به مردم معرفی کرد و ادامه داد: شهدا و ایثارگران بدون هیچ چشم داشتی در راه دفاع از کیان اسلامی و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی جانفشانی کردند و ما قدردان این عزیزان هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر اینکه امروز مدیون شهدای گرانقدر و ایثارگران هستیم، خاطرنشان کرد: عزیزانی که راه اعتلای اهداف والای انقلاب اسلامی و دفاع از وطن از جان خود گذشتند، با خدا معامله کرده اند.

ذوالفقاری به توطئه های دشمنان جهت جدایی مردم از انقلابشان نیز اشاره کرده و افزود: وظیفه داریم با شناخت بیشتر ابعاد مختلف زندگی و شخصیتی شهدا و حرکت در مسیر آنها و اهدافشان در راستای حفاظت، حراست و حمایت از کشور عزیزمان و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ایثارگران در دستگاههای اجرایی یک ظرفیت گرانقدر است

حضور ایثارگران در دستگاههای اجرایی یک ظرفیت گرانقدر است