مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 23:002022-11-14سياسي

کتابخانه شهدای شاهدیه یزد بازگشایی شد


درهای کتابخانه شهدای شهر شاهدیه پس از بازسازی و بهسازی، با حضور معاون استاندار یزد و جمعی از مسئولان استان و مردم این شهر، به روی کتابخوانان و علاقه مندان به مطالعه باز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین بازگشایی کتابخانه عمومی شهدای شاهدیه امروز دوشنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و جمعی از مسئولان و اهالی فرهنگ شاهدیه برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان یزد در آیین بازگشایی کتابخانه شهدای شاهدیه گفت: سی امین دوره هفته کتاب از 21 الی 27 آبان گرامی داشته می شود و برنامه های متعددی در سطح استان درنظر گرفته شده که یکی از این برنامه ها بازگشایی کتابخانه عمومی شهدای شاهدیه است.

محسن رفیعی ادامه داد: این کتابخانه در سال 1368 به همت تعدادی از پدران شهدا و حمایت آنان احداث شد و در سال 1371 با اختصاص اعتبارات دولتی فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

از آن زمان تاکنون اقدامی مبنی بر بازسازی و بهسازی کتابخانه صورت نگرفته بود و به همین دلیل، تصمیم برای بازسازی این مرکز درسال 1398 گرفته شد و پس از کسب مجوزهای لازم، بهسازی، تعمیر و شاداب سازی آن در اولویت برنامه ها قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه شهدای شاهدیه یزد بازگشایی شد

کتابخانه شهدای شاهدیه یزد بازگشایی شد