مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 22:402022-11-14اقتصادي

کشور از واردات خوراک میگو بی نیاز شد


مدیر فروش شرکت تولید کننده غذای آبزیان فرادانه از تولید روزانه 500 تن خوراک میگو خبر داد و گفت: در سال های 95 و 96، سالانه سه هزار تن خوراک تولید می کردیم، - امین اسدی مدیر فروش شرکت تولید کننده غذای آبزی پروری فرادانه عصر امروز در حاشیه بازدید از سایت پرورش میگو رودشور در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: عمده هزینه جاری مزرعه پرورش میگو هزینه خوراک می باشد به عبارتی، بالغ بر 70 تا 80 درصد هزینه ها مربوط به خوراک به شمار می آید.

اسدی با اشاره به اینکه کیفیت و کمیت دو مولفه مهم برای مجموعه ماست، گفت: شرکت فرادانه بزرگترین تولید کننده خوراک آبزیان در خاورمیانه و سهم عمده ای از بازار را به خود اختصاص داده و محصولات خود را به کشورهای همسایه صادر می کند.

وی افزود: شرکت فرادانه با راه اندازی سیستم فروش اعتباری به پرورش دهندگان میگو کشور کمک کرد که محصول تولیدی را با قیمت مناسب و مد نظر و بدون هیچ گونه واسطه ای پس از مرحله برداشت به فروش برسانند.

مدیر فروش شرکت تولید کننده غذای آبزی پروری فرادانه ادامه داد: در صنعت میگو یک سری اسپانسرهایی وجود دارند که خوراک را در اختیار پرورش دهنده قرار می دادند و در قبال پول محصول، بخشی از محصول یا بعضا کل محصول پرورش دهنده را تصاحب می کردند، اما امروز این انحصار طلبی در کشور شکسته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور از واردات خوراک میگو بی نیاز شد

کشور از واردات خوراک میگو بی نیاز شد