مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 21:402022-11-14پزشكي

قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری کامل اجرا نشده است


رییس کل سازمان نظام پرستاری با اشاره به اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری بعد از 15 سال گفت: وزیر بهداشت دستور قاطع جهت حذف اشکالات پیش آمده در اجرای کامل قانون و مطالبات پرستاران دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد میرزابیگی رییس کل سازمان نظام پرستاری در نامه ای به وزیر بهداشت خواستار رفع مشکلات پیش آمده از سوی این وزارتخانه جهت ارتقای انگیزه کاری در میان پرستاران در راستای حذف مشکلات قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری شد.

جزییات کامل این نامه به شرح ذیل است: جناب آقای دکتر عین اللهی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سلام علیکم احتراماً ضمن تشکر از زحمات و مساعدت های آن وزارت محترم، پیرو نامه 2607/1401/ س ن مورخ 11 آبال 1401 در خصوص اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری که بالاخره بعد از 15 سال تأخیر، اکنون با دستور پرداخت علی الحساب؛ جنبه اجرایی به خود گرفته است و با توجه به ابلاغ پرداخت 3 ماهه به صورت علی الحساب بیمارستان به استحضار می رساند: 1 .

همانگونه که در مکاتبه با معاونت توسعه وزارت متبوع اعلام شده بود، با توجه به اعتبار مصوب مجلس، منابع حاصل از اجرای تعرفه ها در سال 1401 و نیز معوقات مربوط به سه ماه پایانی سال قبل و ابلاغ کلیه دستورالعمل های ثبت خدمات در HIS های مراکز تشخیصی درمانی و نیز ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری کامل اجرا نشده است

قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری کامل اجرا نشده است