مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 20:552022-11-14سياسي

دستگاه های اجرایی از رساله های دانشجویی حمایت کنند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: ضروری است دستگاه های اجرایی با حمایت از پایان نامه و رساله های دانشجویی در تکمیل پروژه های عمرانی و توسعه دانش بنیان ورود پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید کمال الدین میرجعفریان شامگاه دوشنبه در بازدید از پروژه های عمرانی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: توسعه دانشکده ها و خوابگاه های دانشجویی در دستور کار است که با انجام برنامه ریزی گسترده برای تکمیل پروژه های نیمه تمام دانشگاه همت خواهیم کرد.

وی یکی از اولویت های دولت را تأمین فضاهای آموزشی و فرهنگی مناسب برای جوانان دانست و تصریح کرد: توسعه دانشکده ها و خوابگاه های دانشجویی با تأمین اعتبار لازم در دستور کار مدیران اجرایی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: برنامه ریزی های لازم به منظور تخصیص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه های در حال احداث دانشگاه محقق اردبیلی در سفر مقامات کشوری و دور دوم سفر رییس جمهور به استان اردبیل انجام شده است.

میرجعفریان با تاکید بر ضرورت اجرایی شدن پایان نامه ها و رساله های دانشجویی افزود: از منابع استانی و ملی به صورت ویژه کمک خواهد شد تا دانشجویان از محیط های آموزشی، خوابگاهی و فرهنگی برای کسب علم و دانش و ارائه خدمات بهتر به جامعه و کشور استفاده کنند تا اثربخشی لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی از رساله های دانشجویی حمایت کنند

دستگاه های اجرایی از رساله های دانشجویی حمایت کنند