مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 20:352022-11-14سياسي

دشمن در اغتشاشات اخیر از همه ابزارها علیه جمهوری اسلامی استفاده کرد


دشمن در این اغتشاشات هرچه در اختیار داشت، علیه نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی به کار بست، از هر تهمت، افترا، توهین و حربه ای رسانه ای و حتی بسیج کشورهای غربی علیه انقلاب اسلامی مضایقه نکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در دیدار با مدیر کل و معاونین آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: وضعیت ما در ایام حسینی در امنیت کامل و سوم سخنرانی شجاعانه آیت الله رییسی در سازمان ملل که چهره تروریست پرور آمریکا را برای همه جهان ترسیم کرد.

وی متذکر شد: با همه اوصاف ، در این ایام رسالت مبلغین دینی و سپس معلمان و مربیان آموزش و پرورش بسیار سنگین است، اما امیر المومنین می فرماید اگر کسی می خواهد هدایت قومی و گروهی را برعهده بگیرد ابتدا باید به قوام بخشی نفسش و رعایت تقوا بپردازد وگرنه هدایت افراد بدون هدایت خود اصلا میسر نیست .

طباطبایی نژاد گفت: مدیران مدارس، معلمان و مربیان باید به این فرمایش امیرالمومنین توجه ویژه ای کنند و بدانند لازمه هدایت نسل نوجوان ، خودسازی فردی است، نقش معلمین و فرهنگیان در انسان سازی و هدایت نسل نوجوان و سرنوشت دانش آموزان بی بدیل و غیر قابل انکار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در اغتشاشات اخیر از همه ابزارها علیه جمهوری اسلامی استفاده کرد

دشمن در اغتشاشات اخیر از همه ابزارها علیه جمهوری اسلامی استفاده کرد