مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 20:052022-11-14اقتصادي

توزیع 3500 تن آسفالت برای بهسازی و ساماندهی یک بلوار در قم


مدیر منطقه 6 شهرداری قم از اجرای عملیات روکش آسفالت بلوار آیت الله کاشانی خبر داد و گفت: با انجام عملیات اصلاح جداول، پیاده روسازی و روکش آسفالت با اعتباری بالغ بر 65 میلیارد ریال انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن از اجرای عملیات روکش آسفالت بلوار آیت الله کاشانی خبر داد و گفت: پس از اتمام فعالیت های عمرانی و زیرساختی شرکت آب و فاضلاب و عملیات بهسازی، روکش آسفالت در بلوار آیت الله کاشانی به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه بلوار آیت الله کاشانی به دلیل قرار گرفتن در بافت مرکزی و فرسوده منطقه، یکی از پر رفت وآمد ترین معابر این محدوده به حساب می آید، تصریح کرد: به همین منظور اولویت عملیات بهسازی و ساماندهی زیرساخت های تأسیساتی در دستور کار منطقه قرار گرفته است.

مدیر منطقه 6 شهرداری قم با تأکید بر اینکه عملیات توزیع آسفالت در دو مسیر رفت وبرگشت بلوار آیت الله کاشانی به اجرا در می آید، اضافه کرد: حجم این عملیات 30 هزار مترمربع بوده که برای این حجم مساحت، سه هزار و 500 تن آسفالت با اعتباری بالغ بر 65 میلیارد ریال به کاررفته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت بلوار و وضعیت نامطلوب شبکه آب رسانی، با هماهنگی سازمان آب و فاضلاب ضمن اصلاح شبکه بحث اصلاح جداول هدایت آب های سطحی و پیاده ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3500 تن آسفالت برای بهسازی و ساماندهی یک بلوار در قم

توزیع 3500 تن آسفالت برای بهسازی و ساماندهی یک بلوار در قم