مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 19:502022-11-14اقتصادي

بازدید 7 ساعته استاندار یزد از طرحهای زیرساختی گردشگری یزد


استاندار یزد در بازدیدی 7 ساعته از طرحهای زیرساختی گردشگری شهرستان یزد، زیساخت برق محدوده کویر مرکزی یزد را نیز افتتاح کرد.

- ایسنا/یزد استاندار یزد در بازدیدی 7 ساعته از طرحهای زیرساختی گردشگری شهرستان یزد، زیساخت برق محدوده کویر مرکزی یزد را نیز افتتاح کرد.

مهران فاطمی در حریان این بازدیدها از طرحهای زیرساختی مانند مجموعه گردشگری، فرهنگی و تجاری سعادت یزد واقع در کارخانه قدیمی سعادت نساجان در محدوده بافت تاریخی یزد و باغ ایرانی و سایت پروازی این مجموعه در جاده روستای دربید بازدید و طرح زیرساخت برق محدوده کویر مرکزی شهر یزد در منطقه دروازه قران که از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان یزد و با اعتبار 34 میلیارد ریال و اجرای 5.

5 کیلومتر شبکه برق رسانی جهت تاسیسات گردشگری و پارکهای طبیعت گردی این منطقه ایجاد شده است را افتتاح کرد.

مجموعه گردشگری، فرهنگی و تفریحی سعادت دارای فضاهایی مانند هشت هتل آپارتمان، 45 سوییت و 48 اتاق اقامتی، پارکینگی با ظرفیت 108 خودرو و فضاهای فرهنگی، تجاری، رستوران و غرفه های فروش صنایع دستی است که به همت بخش حصوصی در حال ساخت است.

باغ ایرانی این مجموعه نیز با ایجاد فضایی شبیه باغ جهانی دولت آباد یزد دارای فضاهای اقامتی، فرهنگی و گردشگری با مجموعه های تفریحی برای انجام ورزشهای پروازی، بالن سواری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید 7 ساعته استاندار یزد از طرحهای زیرساختی گردشگری یزد

بازدید 7 ساعته استاندار یزد از طرحهای زیرساختی گردشگری یزد